A szövegek pontokba szedése fontos a marketingben!

Blogbejegyzések, tweetek és digitális táblákra rögzített képek tízezrei gyorsabban szállnak el mellettünk, mint ahogy elolvasni tudnánk őket. A napszaktól függően gyorsabban elolvassuk ezeket, mint ahogy be tudnánk őket szkennelni. Mit jelent ez azoknak az íróknak, akik figyelemfelkeltő technikákkal próbálnak átvágni az egészen? Jobb, ha tudja, hogyan kell vonzó címsorokat írni, és azt is, hogyan kell olyan pontokat írni, amelyek megragadják (és megtartják) a figyelmet.

Még több infó itt az atpszovegiras.hu weboldalon olvasható el, ha ön is többet szeretne megtudni arról, hogyan szedheti pontokba a szövegeit. Hogyan írjunk pontokat, amelyeket az emberek valóban olvasni szeretnének? Nem azt mondjuk, hogy röviden írja le a mondandóját. Azt mondjuk, hogy a szöveget tartsa olvashatóan. Mik azok a pontok? A felsoroláspontok a tartalom elemeinek felsorolására szolgálnak. Segítenek hatékonyan kommunikálni az üzenetet, mert felkeltik a beolvasható tartalmat kedvelő olvasók figyelmét. A felsorolásokkal ellátott lista hosszú szövegblokkokat is feloszthat, és a felsoroláspontokban használt érdekes kifejezések lehetőséget kínálnak arra, hogy megragadják a figyelmet.

Akár tetszik, akár nem, minden máshoz hasonlóan leköti az embereket a blogbejegyzéseivel, oldalaival, cikkeivel és másolásával. Nézzük meg gyorsan, hogyan lehet ezt megtenni, ha jól csináljuk. A nagy szövegpontok lényege a rövidség és az ígéret. A rövidség az írás kezdete óta a jó írás ismérve, de jelenleg mindenki élesen tudatában van annak, hogy mennyire fontos a rövidség jelenleg. A hosszú, összetett pontok meghiúsítanák a pontok írásának célját – hogy az olvasó tovább haladjon. Az ígéret az az elem, amely megragadja olvasóját. Ön egyértelmű és jogos állítást tesz arra vonatkozóan, hogy terméke/ötlete/szolgáltatása azt fogja adni nekik, amit kerestek. Bővebb leírásért látogasson el az atpszovegiras.hu weboldalra.