Bár a Rólunk oldal szinte minden webhelyre jellemző, különösen fontos azoknak az üzleti weboldalaknak, amelyek több potenciális ügyfelet kívánnak létrehozni. Nem lesz túlzás azt állítani, hogy a Rólunk oldal potenciálisan az Ön „marketing csodája” lehet.
Olvassa tovább és tudjon meg minden fontos információt arról, hogy mit nem szabad beleírni egy rólunk rovatba, és hogyan lehetne még hatékonyabb ez a rovat. Sok cégtulajdonos nem nagyon figyel arra, hogy milyen tartalmat publikálnak a rólunk rovatban. Gondoljon bele, mikor látott utoljára egy olyan oldalt, amely valóban biztató volt, és arra késztette, hogy üzletet kössön a márkával? Az igazat megvallva, ez az egyik leggyakrabban látogatott oldal a webhelyén. A KoMarketing 2015-ös tanulmánya azt mutatja be, hogy a webhely látogatóinak 52% -a egyenesen a vállalat „Rólunk” oldalára megy, miután először a honlapra kerültek. Mondanunk sem kell, hogy ez a webhely rendkívül kritikus része, amely megérdemli a legnagyobb figyelmet. Felmerül a kérdés, miért érdekel ennyi embert a „Rólunk” oldal? Nem kellene először megnézniük az „Árlista” részt? Vagy esetleg letölteni a felajánlott ingyenes „forrásokat”?
Itt egy egyszerű hasonlat: amikor egy új emberrel találkozik egy eseményen, akkor (tudatosan vagy tudat alatt) először ellenőrzi, hogy van-e hasonlóság velük. Megkérdezi szakmai hátterüket, hogyan kezdték el karrierjüket, stb., hogy megállapítsa, van-e „hasonló történetük”, mint Önnek. Miután megérezte az illetővel a kapcsolatot, jól érzi magát, ha érdemi szakmai kapcsolatot kezd el vele, és energiát fektet be annak fenntartására. Hasonlóképpen, amikor egy potenciális ügyfél legelőször a webhelyére érkezik, a „Rólunk” szakaszra néz, hogy kiderítse, megbízhat-e önben. Nagyon fontos tehát odafigyelnie arra, hogy a rólunk rovat hatékony legyen, és ne legyen túl hosszú.