Székhely szolgáltatás Budapest

Azok, akik el szeretnék kerülni azt, hogy otthonuk nyugalmát megzavarja a  NAV revízió miatt, vagy lakhelyváltozás miatt elkerülnék a székhelyváltozást azok is bátran igényeljenek székhelyszolgáltatást, hiszen nem fognak ebben csalódni. A székhelyszolgáltatást olyan cégvezetőknek ajánljuk akik nem szeretnének kisebb vállalkozásuk számára költséges helyiséget bérelni, és akik nem szeretnének emiatt plusz egy embert fizetni.

Székhelyszolgáltatás Budapest vonzáskörzetében elérhető igen kedvező áron, ezért nézzen be weboldalunkra, a topcegalapitas.hu-ra és itt bővebb leírást olvashat. A székhelyszolgáltatás keretein belül plusz költségek nélkül elintézzük a hivatalos és üzleti levelek átvételét a postán, valamint a beérkező csomagokat elektronikus archiváljuk, majd e-mailes értesítést is küldünk önnek a küldeményről. Az küldeményőrzést, valamint az irattárolást is elvégezzük, ráadásul nálunk teljesen ingyenes az internethasználat is. Ha cégéhez KOCKERD-kérdőív érkezik, akkor vállaljuk, hogy azt azonnal elektronikusan továbbítjuk önnek, és archiváljuk is azt, az átvétel napján értesítjük önt a kézbesítésről, valamint a postázást is vállalni fogjuk.

A KOCKERD kérdőív azért kulcsfontosságú, mert ha nem veszi át vagy nem küldi vissza a NAV-nak a kérdőívet, akkor a cége adószámát akár törölhetik is, azt pedig nem állíthatja majd vissza. Ha a továbbiakban is szeretne a székhelyszolgáltatásról olvasni, vagy többet tudna meg a kérdőívről és az árakról akkor nem árthat felkeresni weboldalunkat a topcegalapitas.hu-t, hiszen itt mindent megtudhat majd a cégalapításról, a cégmódosításról és az árakról is, valamint megtekintheti elérhetőségeinket is. Felveheti velünk a kapcsolatot a +36 1 235 0566  telefonszámot tárcsázva.